5 Ekim 2013 Cumartesi

32. ULUSLARARASI İSTANBUL KİTAP FUARINA AZ KALDI!!!


   Hatırlıyorum... Henüz orta okuldaydım. Okulla birlikte yine sık sık düzenlenen gezilerden bir tanesini gerçekleştirmek için yola çıkmıştık. Ne kadar çok heyecanlandığımı dün gibi hatırlıyorum. Diğer gezilerden çok farklı olacaktı bu. Belki lunaparka gidip eğlenmeyecektik ya da müzeleri gezip tarihin kokusunu içimize çekmeyecektik ama benim için daha önemli bir şey gerçekleşecekti o gün. O gün hayatımın dönüm noktalarından biri olacaktı. Hayran olduğum kitaplarla koskocaman bir gün geçirecektim.
   Bu yıl 32. si düzenenlenen Tüyap Kitap Fuarına ilk gidişimdi o gün. Aradan on yıl gibi bir süre geçmesine rağmen bir daha gidemediğim, gitmeye fırsat bulamadığım fuardan bahsediyorum. Bu yıl oraya gitmemi hiçbir güç engelleyemez. Sayılı günler kaldı artık ve  hazırım. Ben 9 ya da 10 Kasım'da gitmeyi düşünüyorum açıkcası. Gerçi belli olmaz. Henüz hangi gün hangi etkinler var bilmiyorum. Etkinlik programı yayınlanmadı daha. Yani fikrimde değişebilir.Daha erkende gidebilirim. Etkinlik programının yayınlanmasını bekleyip karar vermek en doğrusu.
     İçinizde gitmeyi düşünen var mı? Fuar ile ilgili ayrıntılı bilgi edinmek isterseniz işte size link: http://www.istanbulkitapfuari.com/



                                                                                                            Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Muhteşem Yaratıklar / Muhteşem Karanlık / Muhteşem Kaos - Kami Garcia / Margaret Stohl (EPSİLON YAYINEVİ )

Bu yazıyı yazmamın sebebi kitabın konusunu anlatmak,yorum girmek bla bla değil aslında. Amacım biraz stres atmak,beyin hücrelerime yayı...