29 Ekim 2013 Salı

LUX 1 // OBSİDİYEN


Kitap adı: Obsidiyen
Orjinal adı: Obsidian
Bağlı olduğu seri: Lux 1
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Yayınevi: DEX
Sayfa sayısı: 354
Baskı: 4. Baskı/ 2013


     Her şeye yeniden başlamak nasıl bir duygu? Kat'e göre, her şeye yeniden başlamak berbat bir şey. Hele de yan komşusu çekici, ukala ve uzaylı olan Daemon ise. Tüm bunların üzerine bir de kelimenin tam anlamıyla öküzse!
    Kat 17 yaşında genç bir kız. Babasının ölümünden 3 yıl sonra annesi ile birlikte Batı Virginia'ya taşınır. Önceleri çok sıkılır, yapacak bir şey bulamaz. Kitap blogu yazan biri olarak internetin bağlı olmaması da ayrı bir sorundur onun için. Yan komşuları Daemon ise ona kötü davranmakta, onunla arkadaş olmak istememektedir. Tabi Daemon'ın kız kardeşi Dee kendisinin aksine Kat'in arkadaşlığını gerçekten istemektedir. Sevgili öküzümüz Kat'i kurtarmak isterken üzerinde iz bırakırken onu hem onu hem de kendilerini tehlikeye atmıştır. Düşmanları olan Arumlar artık Kat üzerindeki izi görebilecek ve kendilerine ulaşabilecektir. En azından üzerindeki iz yok olana kadar Kat Daemon'un yanından ayrılmamalıdır.
      Asıl hikaye bundan sonra başlıyor zaten. İkisi de birbirinden nefret ettiklerini iddaa etselerde aralarındaki çekim gözden kaçmıyor. Zaten ara sıra ufak tefek yakınlaşmalar olsada hep kıyısından dönüyorlar.
      Birçok yerde Alacakaranlık serisi ile çok benzediğini okudum ama açıkcası ben bir benzerlik bulamadım. Tabi Kat'in Bella'nın vampirleri çok kolay kabul ettiği gibi kendisinin de uzaylıları hemen kabul etmesi dışında. Ama dediğim gibi bunun dışında bir benzerlik yok. Kitabı bir solukta okuduğumu da inkar edemem. Aslında Kitap Fuarında almayı plandığım kitaplardan biriydi (biri daha) ama dayanamadım aldım ve okudum. Pişman değilim. Serinin 3 kitabı daha var ve ben onları fuardan almayı planlıyorum.
      Şunu da açıkça belirtmeliyim ki birkaç saat eğlenmenizi sağlayacak bir kitap olsa da size bir şey katabileceğini söyleyemem. Edebi anlamda yani! Kötü olduğunu söyleyemem asla. Zevkle okuyacağınızdan eminim. Bu aralar siz neler okuyorsunuz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Muhteşem Yaratıklar / Muhteşem Karanlık / Muhteşem Kaos - Kami Garcia / Margaret Stohl (EPSİLON YAYINEVİ )

Bu yazıyı yazmamın sebebi kitabın konusunu anlatmak,yorum girmek bla bla değil aslında. Amacım biraz stres atmak,beyin hücrelerime yayı...