31 Aralık 2013 Salı

O Öldü Ben Öldüm



Ruhumu adadım karanlığa
Aydınlık bana o kadar uzaktı ki
Elimi uzatıp tutabilsem,
İçimi ısıtabileceğinden emin olsam da
Elimin tersiyle iterdim güneşi
Alışmıştım bir kez acı çekmeye.
Acı varoluşumun sebebiydi.
Acısız bir ben imkansızdı gün için.
Ben acı çektim,
Aydınlık beni iteledi.
Ben acı çektim,
Karanlık bana, hoşgeldin, dedi.
Ben acı çektikçe 
Beni kabullenene yürüdüm.
Ben her acı çektiğimde
Karanlık beni daha fazla ele geçirdi.


O öldü, ben öldüm.
Olasılığı yoktu onsuz bir geleceğin!
Herhangi bir anlamı yoktu
Bu yolda yalnız yürümenin
Onunla öldüm çünkü;
Yaşamaya devam etseydim,
Her gün ruhum 
Yeniden ve yeniden yanardı
Ruhumun kavrulmasına dayanamazdım
Ölmek daha kolaydı benim için
Ben de öldüm
Karanlığa onunla yürüdüm.
Belki güneşi değil 
Ama geceyi paylaştık birlikte.
Böylesi de güzeldi yeterince.
Geceyi paylaşmak...
Karanlığı paylaşmak...
Biz karanlığa yürüyünce,
Aydınlık bizi iteledi.
Biz acı çektik,
Karanlık bize, hoşgeldiniz, dedi.
Biz acı çektikçe 
Bizi kabullenene yürüdük.
Biz her acı çektiğimizde,
Karanlık bizi daha fazla ele geçirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Muhteşem Yaratıklar / Muhteşem Karanlık / Muhteşem Kaos - Kami Garcia / Margaret Stohl (EPSİLON YAYINEVİ )

Bu yazıyı yazmamın sebebi kitabın konusunu anlatmak,yorum girmek bla bla değil aslında. Amacım biraz stres atmak,beyin hücrelerime yayı...