3 Aralık 2013 Salı

Pretty Little Liars Jenerik



    Pretty Little Liars en sevdiğim dizilerden biridir. Jenerik müziğiyle de her zaman ilgimi çekmiştir. Nedendir bilmem, yıllardır bir türlü şarkının tamamını dinleyemedim. En sonunda dün ilk kez şarkının tamamını dinleyebildim, hatta klibini izledim. Çok ilginç bir çalışma olmuş gerçekten de... Bu yüzden sizlerle paylaşmak istedim. Klip tam olarak ne zaman çekildi, hangi mantıkla çekildi araştırmadım ama "Alison" kısmı ilginç olmuş. Tesadüf mü yoksa bilerek yapılmış bir şey mi, fikrim yok açıkçası. Lafı uzatmayayım artık. Bu post da böyle olsun . İyi dinlemeler :)

!!!! Sizce de kızın sesi Sertab Erener'in sesini anımsatmıyor mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Muhteşem Yaratıklar / Muhteşem Karanlık / Muhteşem Kaos - Kami Garcia / Margaret Stohl (EPSİLON YAYINEVİ )

Bu yazıyı yazmamın sebebi kitabın konusunu anlatmak,yorum girmek bla bla değil aslında. Amacım biraz stres atmak,beyin hücrelerime yayı...