31 Aralık 2013 Salı

Yeni Bir Yıl Yeni Hayaller

     

Mutlu yıllarrrrr :D 2014'ün herkesin tüm isteklerine kavuştuğu yıl olması dileğiyle. Umarım herkes bolca mutluluğa, muhteşem aşklara, inkar etmeyelim lütfen hepiniz istiyorsunuz, bolca paraya sahip olur. Açıkçası bu tarz aslında klişeleşmiş konuşmalar yapmakta biraz beceriksizim. Mazur görün artık.
Kendime 2014 için süper ötesi bir liste hazırladım ama öncesinde 2013 hakkında konuşmak istiyorum biraz. Benim için müthiş bir yıldı, diyemeyeceğim açıkçası. Aksine bolca stresli bir o kadar da üzüntülü bir yıl geçirdim. O konularda hiç ayrıntıya girmeyeceğim ama kaybettiklerimizden söz etmeden geçemeyeceğim. 2013'de özel bir kaybım olmadı. Niye bunu belirttiğimi sorarsanız, benim için şaşırtıcı ama sevindirici bir durum bu. Sürekli birilerini kaybetmekten yoruldum. Geçmiş yıllarda önce dedemi sonrasında babamı kaybettim. Hiç beklemediğim bir anda kişisel sıkıntılar yaşadım. Ağır bir hastalık geçirdim. Ama bu yıl (ufak tefek aksilikler olsa da) ciddi bir problem olmadı yakın çevremde. Tabi beni çok üzen kayıplar yaşamadım anlamına gelmiyor bu.
2013 de birçok insanı kaybettik. Herkesin ismini tek tek yazmayacağım buraya ama benim için önemli olan iki kişinin kaybından bahsedeceğim. Öncelikle Temmuz ayında Glee dizisinin Finn'i olan Cory Monteith'i kaybettik.




 Yıkıcı bir durumdu açıkçası. Henüz 31 yaşındaydı ve yıllardır bağımlısı olduğu uyuşturucu aldı onu bizden. Hepimizi üzdü bu durum. Tabi en çok da ailesini. Ne söylenebilir ki?
İkinci ismin kim olduğunu tahmin edersiniz sanırım. Paul Walker... 


Onun hakkında söylenecek o kadar çok şey var ki aslında... Hani konuşmak istersiniz ama üzgünsünüzdür ve boğazınıza bir şey takılmış gibi olur konuşamazsınız. Şuanda bana olan tam da bu tarz bir şey. Kelimeler parmaklarımda takılıyor. Sadece şunu söyleyebilirim: Onun ölümü benim için gerçekten yıkıcıydı. Hatta şöyle belirteyim: Bugüne kadar ki en büyük kaybım babam... Onun gidişine asla alışamayacağım, o her zaman benimle birlikte. Umarım şuanda güzel bir yerdedir. Bunu parantez olarak belirttim çünkü belki size garip gelecek ama babamdan sonra beni en çok etkileyen, en çok yıkan ölüm Paul Walker'ın ölümü. Bunu der ve bu konuda çenemi kapatırım.
Listeme gelecek olursak ya da durun gelmeyelim daha. Öncesinde biraz neşelenelim. Haydi hep beraber dinleyelim.
!
!
!





2014

1) Çok daha fazla kitap tabi ki. Bu sene yalnızca 47 kitap okuyabildim. Hoş bir durum değil açıkçası. Bu sene hedefim 100.

2) Bu yıl çok daha fazla film izleyeceğim. Bunu belirtmeden geçemedim açıkçası. Her ne kadar üzerimde kitap kadar etkisi olmasa da filmler de ruhumu besliyor. Bu sene zaten birçok film izledim ama 2014 de sayısı artacak.

3) Bu sene bir türlü yapamadığım şey: Yazmak! Bloga yazmaktan bahsetmiyorum tabi ki. Yazı yazmayı gerçekten çok severim ama baya bir üşengecim.  Dolayısıyla bu yıl blog dışında fazla bir şey yazmadım. Ama bu durum yeni yılda değişecek. Yazmaya çok daha fazla vakit ayırcağım.

4) Kendimi üzmeyeceğim, olabildiğince pozitif bir duruş sergileyeceğim.

5) Blogumla çok daha fazla ilgileneceğim. Eylül'den beri bloggerdayım ve bu 43. yazım. Ama çok daha fazla ilgi gerekli öyle değil mi?!

6) Kendimle çok daha fazla ilgileneceğim.


İşte bu kadar! Hayır aslında bu kadar değildi ama yazarken her şey aklımdan uçup gitti. Yine de bu liste benim için yeterli. En azından şimdilik. :D

Son olarak tekrar mutlu yıllar diler, huzurlu, eğlenceli bir gece geçirmenizi dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Muhteşem Yaratıklar / Muhteşem Karanlık / Muhteşem Kaos - Kami Garcia / Margaret Stohl (EPSİLON YAYINEVİ )

Bu yazıyı yazmamın sebebi kitabın konusunu anlatmak,yorum girmek bla bla değil aslında. Amacım biraz stres atmak,beyin hücrelerime yayı...