24 Eylül 2014 Çarşamba

Jennifer L. Armentrout - Direniş (LUX #5)


İyi kitaptı,  hoş kitaptı ama sorarım sana Jennifer,  seriyi bitirmeye ne gerek vardı?  Ne güzel okuyorduk.  Razıydık bir sonraki kitap için bir sene beklemeye.  Beklerdik ama en azından okurduk sonunda.  Bir daha Daemon ve Kat'i okuyamayacağımı bilerek bu kitabı bitirmek,  cevapsız sorular ...

Kitaplar hakkında yazan bir kız hakkında yazmak zor zaten.  Bir de serinin bittiğini düşününce sinir krizi geçiresim geliyor.  Düşünün;  kitabı bitireli kaç gün olduğu halde ancak yazabiliyorum.  Kendimi toparlamam uzun zamanımı aldı.  
Spoiler vermeden kitap hakkında yazmam gerekirse;  diyelim ki hayalimdeki gibi bitti aynen,  gerçi hayalime göre bu serinin bilmem kaç kitabı daha çıkacaktı, hayalimdeki gibi bitse ne olacak.  Bu çocukların geleceğini bilmek benim hakkım değil mi? Sonuçta onlar ilk kez tanıştıklarında bir okuyucu olarak ben de oradaydım. Dolayısıyla hakkım diye düşünüyorum.  Sonum Hazel gibi olacak valla.  Yazarın peşine düşücem,  madem sonunu yazmadın bana anlat bari diyeceğim.  Tamam birçok okuyucuya göre bu bir son olabilir ama benim için son ancak Kat ve Daemon yaşlanıp ecelleriyle ölünce olacak.  
Hayır kitap güzel miydi,  güzeldi.  Bence mükemmeldi. Uzun zamandır hiçbir kitaptan zevk almadığım kadar zevk aldım Direniş'ten.  Sanırım en son Köken'i bu kadar zevkle okumuştum.  Tamam tamam anlaşıldı, ben bu seriyle kafayı bozmuşum.  
Kitabın içeriği ile ilgili birşeyler söylemek istiyorum ama spoiler vermeden bu imkansız birşey.  Burada bir başlarsam anlatmaya kitabın tamamını anlatırım.  O yüzden duruyorum.  Biliyorum ki bir çoğunuz henüz okuyamadınız.  O yüzden susuyorum. Ama bir yandan da çatlıyorum. Kitabı okuyan biri bana ulaşsın konuşalım.  Valla pek bir dert yanasım var.  Haydi o zaman ben bitireyim şimdilik.  Bir sonraki yazıyı yazabilmek dileğiyle.  







12 yorum:

  1. Ben okudum donunda bahsedilen bi not var ya ne notu o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak hangi nottan bahsediyorsunuz? Bu konuyla ilgili birşey hatırlayamadım açıkçası. Biraz hatırlatırsanız sevinirim. Yani tam olarak hangi sahnedeki?

      Sil
    2. merhaba bende şimdi bitirdim kitabı ve notla ilgili araştırma yaparken denk geldim sayfanıza kitabın son sayfasında daemon kat'e bi şeyler fısıldıyo ve kat de sözcükleri hatırlıyo bi derste uzattığı notta yazanlarla aynıymış hatta buna varmısın diye soruyo daemon ben hatırlayamadım ve merak ettim tekrar göz atma şansın olursa bir bak olurmu meraklardayım

      Sil
  2. Son sayfadaki noranin bahsettigi bi not son sayfayi oku tekrar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuanda evde değilim. En kısa zamanda okuyacağım. Ama sanırım karıştırıyorsunuz. Nora diye bir karakter yok bu seride.

      Sil
    2. 2. Yada 3. Kitapta sanırım 2 sene önce fln sınifta lesa ile yazisirken notu deamon ele geçirip birsey yazıp vermişti. Son kitabın son sayfasinda da kulagina o notta yazdiklarini fisildadi ama bize ne olduğunu soylemediler 😊

      Sil
  3. Sanırım verdiğiniz tepkilerin aynısını bende vereceğim bu son kitapta; tam bir lux serisi hastası olarak. Spoiler vermediğiniz için teşekkürler, bu kitaba yorum yapan tek blog olarak sizi buldum :)) AYA kitabındaki Hazel'dan bahsedişiniz çok hoşuma gitti, ara ara bende kendimi onun gibi hissediyorum, yorumlarınızda kendimi gördüm diyebilirim :) Son kitaba merakımı dahada arttırdınız şuan elime yeni geçti diyebilirim başlamak için sabırsızlanıyorum :)) sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. En kısa sürede okumalısiniz kitabı. Okuyan biriyle ben de karşılaşmadım henüz. Direniş hakkında birileriyle sohbet etmek çok güzel olur. :)

      Sil
  4. Acaba direnis kitabini tarayip bizlerle paylasabilir misinzz ? Simdiden tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  5. Seri çok güzeldi keşke bitmeseydi:( Ama ben de finalde Katy'nin hangi nottan bahsettiğini hatırlayamadım. Daemon'ın okulda sırasına attığı notmuş. Acaba kaçırdığım bir yer mi var diye merak ediyorum:) Yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  6. yaa kitabın son sayfasında not falan diyo daemon ne notu o

    YanıtlaSil
  7. http://dizimag.co/the-walking-dead/forum/237-twd-sohbetodasi.html

    YanıtlaSil

Muhteşem Yaratıklar / Muhteşem Karanlık / Muhteşem Kaos - Kami Garcia / Margaret Stohl (EPSİLON YAYINEVİ )

Bu yazıyı yazmamın sebebi kitabın konusunu anlatmak,yorum girmek bla bla değil aslında. Amacım biraz stres atmak,beyin hücrelerime yayı...